18 Mayıs 2014 Pazar

Baby-Expo Viyana ve Soma icin Yardım Kermesi

Buraya gelirken montlarımızı yanımıza getiımedigimizden dolayı cok fazla yağmura çıkmak ıstemiyorum bu yüzden son 3 gun surekli yağmur yagdı ve biz çocuklarla dışarı çıkmadık. 2 küçük çocukla onları oyalacak aparatların olmadığı küçük bir evde yalnız kalmak cok zor oldu benim için ve bugun de hava yağmurlu olmasına rağmen kahvaltıdan hemen sonra attım kendimi dışarı. Öncelikle su bilgiyi vermeliyim: Dün Facebookda gördügüm bir reklamda viyanada son 2 gününe giren bebek fuarına 'Baby-Expo' ücretsiz bir bilet için cekilis vardı ben de yorum kısmına ben de katılmak ısterım yazdım. 10 dakika sonra ise benim kazandığımı ögrendim ;)

Birinin benle dalga geçtiğini hatta bunun bir vürüs olacağını bile düşündüm zaten Baby-Expoya giriş ücreti 10 Euro idi cok pahalı degıl dıye dusunup sabah erkenden çıktım yola. Velev ki biri benle dalga gecmıs olsa da Hamile, Bebek ve çocuk ürünlerinin ve firmalarının bir arada topladığı bir Fuar tam benlikti ve 10 Euro ödemeye değerdi ;) Oraya gittiğimde Babytuch firmasının yaptığı cekılısı ve kazandığımı yazdıkları gönderiyi facebooktan gorevlilere gösterdim ve içeri girdim ;)

İcerde bir cok firmanın yanında bir kactane de Trambolin kurmuşlardı. Yemek yedıklerı alan cok genıstı ama ben dısarda bılmedıgım yerlerden yemedıgım ıcın oralara bakmadım bile. Fuarda farklı marka ve ozellıkte bebek arabası arasam da bulamadım. Hep tek çocuklar icin ya da ikizler icin tasarlanmış uçuk fiyatlı arabalar vardı ve ben yanlarındna transit geçtim. Ortada geniş bir alana bir oyuncak markasının ürünlerini koymuşlardı ve
ben istesem o oyuncakları dısardan da aynı fiyata alabilirdim. Ben bir Fuarda aksiyon, indirim, ya da yeni bir ürünün tanıtımını beklerim daha cok. Mesela bebek yüzme aparatlarına ihtiyacım vardı baktım piyasada zaten baktığım seylerın aynıları aynı fiyatlardaydı o zaman ben neden buraya girmek için para veriyim ki ;(

 
Bunlara rağmen orijinal ürünlerin tanıtıldığı standlar da vardı tabiki mesela bu markanın el yapımı doğal malzemeden üretilmiş ürünleri gibi: Cesitli maksatlarla kullanılabilecek hamağa benzner bir sey.
 
 
Bir de burdaki yatağın fonksyonlarına bayıldım.
 
 
El yapımı oldukları için cok pahalılar ama cok da güzeller ;(
 
Bunun dışında bebekler için el yapımı hazırlanmış kıyafet ve yıkanabilir bezler gibi farklı ürünler de beni büyülediyse de pahalı olduklarındna dolayı yutkunarak gectım yanlarından ;) Zaten çocuklardan dolayı da yeterince inceleyememistim diye de kendimi avuttum ;)
Gelelim çocuklara ve oynadıkları yerlerden bir iki resme:
 
Çocuklari sıkıldıkları bir ara oynamaları için bulduğum Play-Doh'un oyun Stanndına saldım ;)
 

 
Trambolin görüp de zıplamamak olmaz ;)

 
Paylayco amcamızdan bize balondan kılıç yapmasını istedik. Kılıcların birini tamamen mavi diğerinin bir kısmını başka renk yaptı diye Yusuf sürekli kardeşinin Kılıcına saldırdı ve ben anlaşmazlığı çözmek için Paylaycoya geri döndüm ve 2 kardeş herseyi aynı ıkı kılıç istiyorlar diğerini de tamamen mavi yaparmısınız diyerek anşasmazıgı çözdüm. (Yusf maviye karsı ayrı bir ask besliyor ;))

 
Fuarda inceleyip cok begendigim bu kitabı da internetten sipariş ederek almayı planlıyorum. Korkmadan doğal doğum yapmaktan bahsediyor. İns. alinca  ve okudukça burdan paylaşırım.
 
 
Fuardan çıkarken gördüğüm Kargo bisikletleri de kaçırmadım. Normalde en ucuz olan türlerinden birini kullanıyordum ama son model hatta motorlu olan bu Bebek ve eşya tasıma bisikletleri beni her zaman bğyğlğyor. Düsünsenize pikniğe gideceksiniz doldurun bisikletin önüne eşyaları, yiyecekleri, sandalye masa ne varsa ;) ve tabii çocukları da ;)
 
Ben fotoğraf çekmeye çalışırken görevli de böyle poz verince fotoğraf biraz kalitesiz oldu.
 
 
Soma için düzenlenen Kermes:
 
Viyanada türk öğrenci derneklerinden biri Somadaki kazadan sonra alel acele karar verip hızlıca uyguladıkları Somaya yardım Kermesinin tanıtımını okumusutm yine Facebookdan ;) Bebek fuarından çıkınca karnımızı doyurmak ve yemek yerken aynı zamanda hayır islemek gibi bir fırsatı kaçırmak istemedim ve yolumu hemen kermesın olduğu yere cevirdim. Zaten buralarda içindekiler emin olabileceğimiz yiyecek bir seyler bulmak zor hele de küçük çocukla rolunca insan biraz daha hassas davranmaya çalışıyor. Ben de teyzelerımız güzel güzel pasa börekler yapmış doya doya içinde su ya da bu var mıdır dıye düşünmeden yiyelim dedim.
 
 
Kermes cok kalabalıktı ve tuzlu olarak benım oğlanların yiyeceği 2 sey vardı. Küçük Mantı yedi, büyük de lahmacun yedi. Fazla tuzlu olmamasına rağmen cesit cesit tatlı vardı. Ben tatlıyı aburu cuburu coookkk severim ama çocuklar ve kalabalık yüzünden bir dilim pasta küçük bir kek bile alamadım kendime ;( Normalde yiyecek resimleri paylaşmamaya dikkat ederim ama bu seferki resimlerden hiçbirini ben de yiyemedim ;( Bu yiyecekleri alıp Somada geride kalan çocuklara yardım edenlere hem afiyet olsun hem de Allah kabul etsin diyorum. 
 

Bir de çocuklar kermesin hemen yanında olan sinema salonunda da Cilgın Hırsız Animasyon filminin yarısını seyrettiler. Yarısını çünkü meğerse o sırada o film bir çocuk klübünden gelen cocukların film seyretmedi için kapatılmış, biz de araya kaynamış olduk ;)

4 yorum:

  1. Siz de kermesciler de ne kadar hızlısınız maşallah. Allah nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Hayır isinde yarışmak lazım...

      Sil

Yorumlariniz icin